سیزدهمین جشنواره نشریات دانشجویی کشور در مشهد به کار خود پایان داد ثبت نام تسهیلات اقتصاد دیجیتال آغاز شد زمان رونمایی از نینتندو سوییچ ۲ رسما اعلام شد جزئیاتی جدید از پردازنده گرافیکی پلی استیشن ۵ پرو پرفروش‌ترین گوشی‌های جهان در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۴ با هوش مصنوعی شارژدهی گلکسی S۲۵ ده درصد بهتر می‌شود انتقال داده‌های دستگاه اندروید قبلی به دستگاه‌ اندرویدی جدید سریع‌تر می‌شود افشای مشخصات اولیهٔ Xiaomi 15 Pro ویدئو | ربات اپتیموس تسلا، مشغول کار در کارخانه خانواده آیفون ۱۷ یک عضو «اسلیم» خواهد داشت تراکنش‌های بیت‌کوین میلیاردی شد اولین تریلر از حضور شخصیت «هوملندر» در بازی «مورتال کمبت ۱» (Mortal Kombat 1) لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد اولین تصاویر از فصل دوم سریال «آخرینِ ما» (The Last of Us) شواهد جیمز وب برای اثبات حیات فرازمینی کافی نیست هشدار به کاربران اندروید: اطلاعاتتان در خطر است! | صاحبان شیائومی بیشتر مراقب باشند! از Pixel 8a چه می‌دانیم؟ | افشای همه مشخصات گوشی جدید گوگل، پیش از رونمایی معرفی بازی «گربه‌ها و سوپ» (cats & soup) + دانلود اندروید و IOS مایکروسافت: پلیس آمریکا حق ندارد از Azure برای تشخیص چهره استفاده کند مشخصات Poco F6 Pro فاش شد انتشار تصاویر Xperia 1 IV، آخرین پرچمدار سونی
سرخط خبرها

حساب‌های کاربری جعلی در توئیتر تعلیق می‌شود

  • کد خبر: ۱۳۳۵۳۸
  • ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۹
حساب‌های کاربری جعلی در توئیتر تعلیق می‌شود
مالک جدید توئیتر اعلام کرد که از این پس، هر مورد جعل هویت که توسط توئیتر بررسی شود، بدون هشدار، تعلیق دائمی خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، پس از این که چندین کاربر معروف در شبکه اجتماعی توئیتر، نام و عکس پروفایل خود را تغییر داده و شبیه پروفایل ایلان ماسک کردند، مالک جدید این شبکه اجتماعی هشدار داد این پلتفرم با جعل هویت مقابله خواهد کرد.

در همین راستا ایلان ماسک در توئیتی نوشت:

از این پس، هر مورد جعل هویت که توسط توئیتر بررسی شود، بدون هشدار، تعلیق دائمی خواهد شد.

پیش از این، از قبل به کاربران هشدار داده می‌شد که‌ در صورت جعل هویت حساب‌کاربریشان تعلیق می‌شود؛ اما اکنون که ما احراز هویت گسترده را عرضه کرده‌ایم، هیچ هشداری نخواهد بود.

این موضوع به شکل روشن، یکی از شروط استفاده از سرویس اشتراک پولی "توئیتر بلو" خواهد بود. هر گونه تغییر نام، باعث حذف موقتی علامت تیک آبی خواهد شد.

بر اساس گزارش بلومبرگ، حساب کاربری چندین کاربر معروف از جمله کتی گریفین که هویت ماسک در توئیتر را جعل کرده بودند، معلق شده است.

ایلان ماسک گفت: گریفین می‌تواند حساب خود را با پرداخت هشت دلار که تعرفه ماهانه اشتراک توئیتر بلو است، پس بگیرد.

براساس گزارش‌خا، پس از این که توئیتر روز جمعه نیمی از کارمندانش را اخراج کرد، اکنون با ده‌ها نفر از آن ها تماس گرفته و خواسته است برگردند.

منابع آگاه به بلومبرگ گفتند: بعضی از افرادی که از آن ها خواسته شده است، برگردند؛ اشتباهی اخراج شده اند. بعضی از آن ها هم پیش از این که مدیریت متوجه شود کار و تجربه آن ها ممکن است برای ساخت قابلیت‌های جدیدی که ماسک در نظر دارد، ضروری باشد، اخراج شده‌اند.

بر اساس توئیت‌های کارمندان این شبکه اجتماعی، تیم‌های مسئول ارتباطات، مدیریت محتوا، حقوق بشر و علم یادگیری ماشین و همچنین بعضی از تیم‌های محصول و مهندسی، بیشترین اخراجی‌ها را داشته‌اند.

توئیتر روز شنبه اپلیکیشن خود در فروشگاه اپ استور اپل را به روزرسانی و اعلام کرد برای دریافت تیک آبی احراز هویت، ماهانه هشت دلار می‌گیرد.

این نخستین بازبینی بزرگ ایلان ماسک در اداره توئیتر پس از به دست گرفتن مالکیت آن بوده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->